Η μεγαλύτερη ανησυχία του εστιάζεται στο γεγονός ότι ολοένα μεγαλύτερος όγκος πληροφορίων και προσωπικών δεδομένων ελέγχεται και αποκτάται από έναν μικρό αριθμό εταιρειών. Υπό το πρίσμα αυτό, δεν διστάζει να κατηγορήσει τους κολοσσούς του τεχνολογικού τομέα ότι έχουν αποκτήσει υπερβολικά κυρίαρχη θέση στην αγορά, ευνοώντας την παραπληροφόρηση και την αμφιλεγόμενη πολιτική διαφήμιση, την ώρα που εκμεταλλεύονται τα προσωπικά δεδομένα εκατομμυρίων ανθρώπων .

Γιατί ο δημιουργός του WWW τα βάζει σήμερα με Twitter, Google και Facebook